• 444 27 96
  • musteri.iliskileri@cerean.com.tr

Müşteri Şikayetleri ve Çözüm Süreci

“Müşteri Odaklılık” kavramını değerlerinin merkezi kabul eden Cerean Enerji , tüm faaliyetlerinde müşterilerinin memnuniyetini ön planda tutmayı esas alır. Cerean Enerji’ye ulaştırılan her türlü müşteri talebi detaylı olarak incelenerek en kısa sürede çözüm sağlanacak şekilde ele alınır.

Hizmet Kanalları

Cerean Enerji müşterileri, almış oldukları hizmetlere ilişkin her türlü taleplerini ücretsiz olarak aşağıdaki yollardan hızlı ve kolay şekilde iletebilmektedir;

  • 444 27 96 CEREAN çağrı merkezi
  • musteri.iliskileri@cerean.com.tr e-posta adresi
  • Online işlem merkezinde yer alan “İtiraz ve Şikayet” bölümü

%100 müşteri memnuniyetini hedefleyen hizmet anlayışı ile sektörde güvenilir ve şeffaf fatura devrini başlatan Cerean Enerji abonelerine ucuz elektrik kullanma rahatlığı sağlamaktadır.

MÜŞTERİ TALEPLERİNİN ELE ALINMASI

Cerean Enerji’ye ulaştırılan her türlü müşteri talebi kayıt altına alınır ve oluşturulan kayıt numarası müşterilerimize taleplerini takip edebilmeleri için SMS ile paylaşılır. Kayıt altına alınan Müşteri talepleri ilgili bölümler tarafından incelenir ve hızla sonuçlandırılır.

MÜŞTERİ TALEPLERİNİN CEVAPLANDIRILMASI

Cerean Enerji kendisine iletilen ve detaylı araştırma gerektiren müşteri taleplerini ortalama 2(iki) iş günü içerisinde çözmeyi hedeflemektedir. (Dağıtım şirketine iletilmesi zorunda olan Müşteri taleplerinin çözüm süreleri Dağıtım Şirketleri’nin ilgili talebe vereceği yanıt süresine göre uzayabilmektedir)

SÜREÇLERİN İNCELENMESİ VE GELİŞTİRİLMESİ

Cerean Enerji kendisine iletilen müşteri taleplerini süreçlerini iyileştirmek ve güncel tutmak için sürekli analiz etmektedir. Bu analizlerin sonucunda gerekli süreçleri geliştirmekte ve müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmaktadır.

ŞİKAYET ÖZET RAPORU